luni, 27 septembrie 2010

Revolutie Cosmetica

De ce revolutie? Pentru ca am decis ca ar fi cazul sa sfarsesc problema mea cu acneea. Am aceasta problema de aproape patru ani si cu toate ca am incercat diferite produse care promiteau sa vindece acneea, nici unul nu m-a ajutat cu adevarat. Recunosc ca am fost cam delasatoare dar acum vreau sa schimb totul, sa fiu ma harnica, cum s-ar zice, sa imi curat si ingrijesc tenul dimineata si seara, cu produsele de care am nevoie, cand am nevoie. Stiu ca sunt multe persoane care au aceiasi problema ca mine si de aceea am decis ca vreau sa imi impartasesc progresele, sugestiile, si parerile despre produsele pe care le-am testat si pe care o sa le testez pentru ca voi sa va puteti forma o parere despre un produs. De-a lungul timpului am gasit cosmetice care m-au dezamagit dar si cateva carora le-am ramas fidela cu toate ca nu m-au scapat de acnee, dar care cu siguranta  m-au ajutat. De asemenea vreau sa ma apuc si de un sport, pentru a ma detoxifia si mentine in forma sperand ca poate ma v-a ajuta si cu acneea dar nu ma bazez pe asta. Cat de curand o sa incep postarile in legatura cu tip-surile si sugestiile in lupta pentru un ten curat si sanatos.

Ps. va rog sa scuzati posibilele greseli de ortografie, imi dau silinta dar se mai intampla.

Un comentariu:

  1. Stiu ca nu ai mai scris de mult, dar sunt curioasa ce solutii ai gasit pe acnee. Eu am inceput un tratament de 2 zile, seara retin A crema 3 ori/saptamana si dimineata Effaclar Duo. Sa vedem ce va fi, pana acum sunt rosie, am piela uscata parca naparlesc :( dar au cam disparut cateva pete de pe fata. A.

    RăspundețiȘtergere